Ofte Stilte Spørsmål

Hva koster frakten?
Chou Chou tilbyr helt gratis frakt innen Norge.
Hvor lang leveringstid har dere?
Normalt tar det mellom 1-4 dager før du mottar bestillingen din. I perioder med stor pågang og i høytider kan leveringstiden være noe lenger.
Hvordan kan jeg betale?
Vi benytter PayPal slik at du videreføres til PayPal sine sider ved betaling. PayPal er en av verdens tryggeste betalingsløsninger og gir deg også automatisk de beste forbrukerrettighetene. Vi har også inngått bedriftsavtale med Vipps fra DNB slik at du enkelt kan vippse, enten ved bestilling på nett eller ved personlig møte med oss.
Kan dere sende til utlandet?
Vi sender til utlandet, benytt kontaktskjema til høyre eller send en epost til kontakt@chouchou.no.
Hva skjer om jeg ombestemmer meg før bestillingen er sendt?
Ta kontakt med oss så tidlig som mulig så annulerer vi bestillingen for deg. Du kan benytte kontaktskjema på denne siden.
Hva skjer om jeg ombestemmer meg etter at jeg har mottatt varen?
Du har 14 dagers angrerett på alle bestillinger i nettbutikken som gjelder fra du henter ut pakken din på postkontoret. Fyll ut vedlagt angrerettskjema, pakk varen godt inn med alt som fulgte med og returner pakken til oss. Vi gjør oppmerksom på at varen må være i samme stand som når du mottok produktet. Dersom varen er brukt vil du ikke ha anledning til å returnere varen. Ved retur dekker kjøper portokostnadene knyttet til tilbakesending så fremt at det ikke er noe galt med produktet du har fått tilsendt. Pakken er kjøperens ansvar frem til den er kommet frem til oss. Vi anbefaler å sende med sporing for egen sikkerhet.
Hva skjer dersom jeg ikke henter ut pakken min på postkontoret?
Dersom du ikke henter ut pakken din innen fristen vil pakken returneres til oss og du vil belastes med et gebyr på 500kr.
Kan jeg returnere en salgsvare?
Ja, angreretten gjelder uavhengig om varene er på salg eller ikke.
Hvordan vet jeg om dere har mottatt returen min?
Du mottar mail med det samme vi har behandlet din retur. Normalt blir pakken hentet med det samme den ankommer postkontoret, men i perioder med stor pågang kan behandlingstiden være noe lenger. Pengene blir returnert til kontoen du foretok bestillingen fra og være inne på kontoen din avhengig av bankens egne behandlingstider.
Kan jeg bytte til en annen vare?
Hvis du ønsker å bytte til en annen vare returnerer du bare bestillingen tilbake til oss sammen med vedlagt angrerettskjema og får pengene tilbake. Legg så inn en ny bestilling i nettbutikken på varen du ønsker.
Kan jeg sette meg opp på venteliste på bestemte produkter?
Dersom du leter etter noe spesielt kan du legge inn en spesialbestilling ved å kontakte oss gjennom kontaktskjema.
Hvordan fungerer spesialbestilling?
Kontakt oss gjennom kontaktskjema og forklar hvilket produkt du er på jakt etter. Vi kontakter deg når produktet er funnet. Dersom du ønsker å gjennomføre bestillingen sender vi deg en faktura på forhåndsbestillingen, og så ankommer varen til oss ca 7 dager senere. Vi videresender varen så raskt som mulig, vanligvis vil den ankomme etter 1-4 dager. Ved spesialbestillinger vil du ikke ha anledning til å returnere varen.
Jeg opplever problemer med å bestille, hvem kan jeg kontakte?
Du kan sende oss mail til kontakt@chouchou.no. Vi vil svare på din henvendelse så snart som mulig.
 

Kontakt oss

Lurer du på noe du ikke har funnet svar eller ønsker å kontakte oss, kan du benytte kontaktskjema nedenfor. Alternativt kan du sende en epost til kontakt@chouchou.no så vil vi komme tilbake til deg så raskt som mulig.